Dag 4 och över

Hej på er.
Det blev ingen lång väntan denna gång. Eller måste ju ändå ta testet 8:e mars men vet redan nu. Det gick inte den här gången.
 
Imorse kom den, som mobilen sagt. Mensen.
 
Så jag ska avvakta lite och sen ringa till Huddinge för att jag vill att dem ska förstå hur jag känner. Att jag fortfarande tror på nån slags behandling nästa gång även om så bara med progesteron. Sen vill jag så gärna veta vad mitt blodprov visade sist.
 
Den här månaden var lutealfasen bara 9 dagar om man räknar med spottings från igår:/ 
 
Nya tag till mars, kanske kan bli 30 års present till killen?✊😊
Allmänt, FET 1, IVF, Ruvartid | |
#1 - - Sanna:

Fanken vad tråkigt!! Skit också! Men kan det vara mens redan? Har du en väldigt kort fas efter mensen? Eller hur är det? KRAMAR i massor!

Svar: Ja jättetrist:( Ja jag har bara 10 dagar mellan äl och mens, och det är 10 dagar sen jag hade äl. Så stämmer. Och Embryot stoppade de in efter 6 dagar, då jag skulle få mens om 4. :/ Ska ringa imorgon. Tack snälla för kramarna och kram tillbaka! Snart är det dags för ul va?:)
ivfdagboken.blogg.se

#2 - - I väntan:

Men nej, fy vad tråkigt att läsa! :( Hoppas nu att de väljer att göra något åt din korta lutealfas, att du få den hjälp som är bäst! Känns ju visst som att det kan påverka negativt. Stå på dig!! KRAM <3

Svar: Ja jättetrist:( Ja det hoppas jag verkligen, ska ringa imorgon. Tack snälla. Och kram!
ivfdagboken.blogg.se

Upp