Akupunktur nr 3

Igår var jag på akupunktur nr tres. 

Fy satan vad avkopplande det är! En riktigt bra grej😄

Nålarna satt på ungefär samma ställen. Det tillkom nålar vid handlederna och vid insidan på foten. Det gjorde väldigt ont när hon stoppade in nålarna vid foten. Men försvann nästan på direkten (dessa var mot missfall). Och när hon stoppade in en vid knät utbrast jag: aj satan! Hon bara log lite finurligt och bad om ursäkt😅

Nålarna skulle även trycka ned mitt immunförsvar lite. Och med en gång kopplar jag ihop det till de andra gångerna då jag haft ont i halsen dagen efter besöket.

Jag vet inte hur mycket jag tror på att akupunkturen hjälper. Men om det är nått jag fått bevisat så är det att det är väldigt avkopplande. 
Igår var jag så tung och trött i kroppen, och liksom mysigt lugn. 
Så det är värt det för mig. Det är en bra känsla.

Imorgon krockar akupunkturen med en grej på jobbet som jag också gärna gått på. (Innefattar bubbel och snitttar). 
Funderar nästan på att avboka tiden men det gör jag inte. Jag hinner ju inte ens 5 gånger innan återföringen, som de rekommenderar. Så dumt att dra ned på besöken ytterligare.

Det är bara så det är nu. Man får gå miste om roliga saker, och det kommer dessutom
en till rolig sak på jobbet innan jag går på semester.

☀️Kram


Allmänt, FET 5 | |
Upp