Fri-Yey or fri-nej?

Godmorgon!


Nu kommer klagofågeln igen eller olycksfågeln. 

För flera år sen hade jag problem med sveda när jag vattenkastade (haha så roligt ord). Varje gång jag gick till läkare så hittade dom ingen bakterie och ingen sjukdom. Alltså ingen behandling. Det gick över av sig själv efter ett par dagar.

Till slut var det en gyn som sa åt mig att köpa olja att smörja med istället för tvål och sen dess har jag inte lidit av detta. 

Jag har även läst att detta är ett symptom på endometrios, som det även visat sig att jag har.

Nu har den återvänt. Svedan. Efter flera år. Vilket gör mig ledsen och oroad. Återföring av embryot Sixten är på måndag och jag vill inte sabba detta.
Idag ska jag tokhalsa tranbärsjuice och dricka så mycket vatten som det bara går.
Inte vågar jag säga detta till läkarna heller för de kommer bara tro att det är urinvägsinfektion och så kanske man inte får göra återföringen. 

Berättade för akupunktören igår om mina problem och fick många nålar på magen och jag fick också testa el för första gången. Hon kopplade på elen på nålarna på något vis, som i sin tur skickade som pickande vibrationer. Superhäftigt!

Jag har bokat tid dagen efter återföringen också.👍


Ber till universum att det onda går över i helgen.🙏 Pretty Please! 


Ikväll ska jag ut o äta middag med en kompis. Nått att se framemot👌

Allmänt, FET 5 | |
Upp