Fundersam men ganska säker

Min känsla stämde nog ganska bra. Att Sixten fäste men också släppte.


Tog ett test kl 5 imorse, kunde inte hålla mig längre. Det visade såklart ingenting. 
Men ändå så var det nått, kanske. Så jag tittade på det igen, en stund senare. 
Och där var ett så svagt streck att man såg det i vissa vinklar.

Så jag tror att min känsla stämde precis. Hela midsommarafton kände jag mig helt rätt, midsommardagen kände jag mig bakis fast jag inte druckit nått, ville bara sova. Och i söndags vaknade jag upp med känslan att nu är han borta.

Men men hoppet dör ju inte än, om ingen mens kommer idag så blir det ett nytt litet test imorn eller i övermorgon.




Allmänt, FET 5 | |
#1 - - lo:

Åh nej!! Tänker på dig och håller tummarna. <3

Svar: Tack🙏🙏
ivfdagboken.blogg.se

#2 - - Emmi :

Håller alla tummar och tår att Sixten stannar kvar! Ring om du vill vill vännen ❤️

Svar: Han är inte kvar:( Puss❤️
ivfdagboken.blogg.se

Upp