Rädd, glad, akupunktur och midsommar

Idag känner jag mig lite rädd. Eller lite obekväm. 


Jag är rädd för att inte lyckas den här gången, inte så mycket för min egen skull. Klart jag skulle bli jätteledsen, men jag vet då att jag har en härlig semester framför mig där jag ska njuta av livet och allt vad det innebär som ickegravid. Och dessutom få livmodern spolad och undersökt efter sommaren.

Men det är så många som vet om min situation och just därför vill jag inte misslyckas igen. Jag vill inte att folk ska tycka synd om mig. Och veta om alla mina misslyckanden.

Jag har alltid velat vara öppen med allt det här men ibland undrar jag om jag känt mig lugnare om ingen visste.

Fast det vet jag inte är sant. Det är skönt att prata om det. Tror det är därför jag inte brutit ihop utan fortsatt vara positiv. 

Men än så länge så hoppas jag starkt på Sixten. Är bara på ruvdag 3 än sålänge så
de jobbiga dagarna är en bit bort.
Nu kan jag gå runt med en myskänsla och fantisera om hur Sixten gör sig hemmastadd därinne.❤️

Just det, glömt att skriva.
Var på sista akupunkturen dagen efter återföringen. Det kändes bra. 
Tror dessutom hon gjort ett bra jobb med att trycka ned mitt immunförsvar. Halsen gör ont och svedan kommer och går.

Och imorn är det midsommar, min första nyktra midsommar på många år🙈 
Blir nog bra, ändå. 

Kram 

Allmänt, FET 5 | |
#1 - - I väntan :

Håller tummarna att detta embryo stannar kvar och blir ert barn❤️

Svar: Tack🙏 Hoppas 😘
ivfdagboken.blogg.se

Upp