RD3

Godmorgon! 

Idag fyller min andra halva år, han fyller stort -30 år. Därav den stundande festen imorgon och anledningen till att vi är hemma idag så vi kan städa och fixa. Och såklart fira lite, han och jag.

Jag var ju tyvärr hemma igår med, jäkla förkylning. Men kommer nog att vara fit for fight imorn. Måste vara, men ändå tror det går åt rätt håll:)

Igår var det främst huvudvärken. Sån jävla skallebank från helvetet, men efter att ha sovit på eftermiddagen så blev det bättre.

Fick ju såhär i december också när jag använde lutinus, kan man bli förkyld av den? Hahaha antagligen inte, men konstigt sammanträffande.

Förra månaden var det på dag 3 jag fick en spotting och dag 4 mens. Men medicinen borde gjort sitt för känner inte av några tecken på tidig mens.

Kolla vad jag såg att han skrivit in i sin almanacka:

Fröinstopp❤️️
Vårt lilla frö.

Allmänt, FET 2, Ruvartid | |
Upp