Då är man igång igen

Ringde till Huddinge igår och fick klartecken att fortsätta ta Letrozolen. Jag bad dem ta blodprov på mig nästa vecka när det är dags för ul. 

Kanske de kan hitta nå svar i blodprovet? 
Jag kommer känna mig tryggare om de verkligen letade i min kropp om det är nått fel..

Frågade om livmodern igen, men de säger att allt ser så fint ut. De säger att det räcker med ett ultraljud för att se det. Jahapp.

Tänkte testa en kost. Eller försöka i allafall. 
Anti inflammatorisk kost. 
Eftersom jag har endometrios så kan det aldrig skada att försöka få i mig så mycket anti-inflammatorisk kost som möjligt.
Svårt bara. Svårast blir att äta glutenfritt.

Funderar också på akupunktur. Men vågar inte ta det steget. Någon som har erfarenhet av akupunktur?

Idag vänder veckan☺️

Allmänt, IVF | |
#1 - - Em:

Gott att ni fick köra på😊👏👏 heja heja💓

Svar: Jaa! Nu jävlar😁💖
ivfdagboken.blogg.se

#2 - - minresa.wordpress.com:

Vad innebär anti inflammatorisk kost? Vad äter man då eller inte äter?
Aldrig hört talas om det.. 🤔
😉

Svar: Hehe hade inte jag heller, råkade snubbla in på det när jag sökte nyttiga recept. Sen när jag läste om det så tyckte jag det lät intressant. Det handlar om att allt man äter antingen har antiinflammatoriska egenskaper eller tvärtom. Så tänkte att jag skulle testa att försöka få i mig så mycket av det som har bra värden som möjligt. Ex på sånt som är bra: sötpotatis, ingefära, gurkmeja, spenat, fet fisk (helst inte odlad - vilket jag typ inte hittar, så kör på vanliga laxfiléer), ekologiskt, olivolja. Ja det är jättemycket som har bättre sånt värde än andra. IFD heter kosten tydligen. Ingen aning om det funkar men tycker att det är kul att testa på:)
ivfdagboken.blogg.se

Upp