RD 4

Hej hopp.


Vilken underbart härlig helg!
Igår var jag på landet hela dagen och hjälpte mamma plantera om alla sina vackra pelargoner. Kvalitetsmys.
Avslutades med grillning på kvällen då min sambo även var med. Smuttade på alkoholfrittbubbel i kvällssolen. MYS.

Lördagen var ju inte sämre den. Vi lunchade med en kompis och hans son på ett supermysigt ställe på Dalarö.

Och kollat hockeyn! 

Men en liten update hittills:
Jag känner mig lite så, hur ska jag säga, likgiltig? Nee inte riktigt. Men det blir som det blir och jag har insett att jag inte riktigt kan påverka det. Utan jag hänger mest med i väntan och försöker tänka på annat. Går bättre än de andra gångerna. Har nog med solen och värmen att göra.

Jag har tagit progesteronet 3 gånger om dagen istället för 2. Jag märker skillnad på biverkningarna såsom att jag är trött (från klockan 15 i lördags ville jag bara sova), humörsvängningar och brösten börjat ömma mer. 

Det är väl cirka 4-5 dagar kvar till beräknad mens. (Borde komma 14 dagar efter Ovitrelle-sprutan). 

Vi hörs kompisar.

Allmänt, FET 4, IVF, Ruvartid | |
#1 - - I väntan:

Håller tummarna <3

Svar: Tack 💖
ivfdagboken.blogg.se

Upp