RD 8

Dagen är inte slut än. Men än så länge är allt bra. Prima skinka hepp hepp!


Jag har klarat mig genom dagen utan menshuvudvärk, inga spottings och inga färgade lutinusrester. Så här långt har jag aldrig kommit tidigare.

Första återföringen som var färsk (den enda gången jag hann se ett svagt plus) var på just denna dag. Några timmar efter testet så kom lutinusen ut rosa. Sen tog det två dagar tills det satte igång på riktigt.

Så snart har jag i allafall klarat av den jobbigaste dagen. Imorgon blir nog jävligt nervöst också.

Men även om hoppet börjar tändas så vågar jag inte tro. Att mensen inte kommit beror nog på att jag tagit extra proggisar (som faktiskt kan skjuta upp mensen). 

Det är inte lätt att leva det här livet. Men jag har åtminstone inte temptestat mig den här månaden. Det är en stress om nått.

Hjälp mig att hålla tummarna att mensen håller sig borta✊✊ 


Idag har jag njutit på landet och planterat en massa igen. Gott för själen!

Allmänt, FET 4, Ruvartid | |
#1 - - I väntan:

Håller tummarna hårt!!! 😀❤️

Svar: Tack kompis! Och jag för dig🙌
ivfdagboken.blogg.se

#2 - - I väntan:

Håller tummarna hårt!!! 😀❤️

#3 - - B:

Håller så hårt för er, älskade vän! ❤️

Svar: ❤️️❤️️❤️️❤️️
ivfdagboken.blogg.se

#4 - - minresa.wordpress.com:

Håller tummarna så hårt så hårt!!! 🙏🏼

Svar: Tack behöver dem såå🙏🌸
ivfdagboken.blogg.se

#5 - - Sanna:

Håller dom HÅRT!!!!

Svar: 🙏🙏
ivfdagboken.blogg.se

Upp