Tjejen som inte ens kan beställa pizza pga beslutsångest

Jag börjar fega ur nu. 

Känns läskigt med dropp (tänk om jag svimmar) och mediciner så som kortison.. 
 
Samtidigt som jag tänker att tänk om det är det som krävs. Skulle jag med facit i hand veta att det skulle bli något bra av det så skulle jag inte tveka.

Men eftersom jag inte vet. Så blir jag rädd.
Och här är tjejen som slutade med p-piller efter ett par månader för att jag var så rädd för hormoner och nu helt plötsligt har det nästan gått 1 år fullt av diverse hormonbehandlingar 🙄

Aja ska försöka luska lite hos min vanliga doktor imorgon. 

I en drömvärld skulle han säga: Nämen! Klart vi ska sätta dig på den här behandlingen. Den är helt ofarlig och garanterar graviditet! Nu kör vi!

Jag tar tillbaka. I en drömvärld skulle jag redan vara gravid och det helt naturligt. 

Back to verkligheten.
Det första steget är ju faktiskt att det ska se bra ut imorgon därinne på ultraljudet. Och eftersom vi tar en dag i taget, så hoppas jag att allt ser bra ut och att återföring blir på måndag. ✊️
Sen kan jag ta ställning till allt det jobbiga. 

Kram

Allmänt, FET 8 | |
Upp