Tisdag

Idag har jag varit hemma. Nu har en dunderförkylning brutit ut. Får se hur det blir imorn, måste kanske jobba resten av veckan. 



Tog tempen förut 36,8 och nu 37,2. Tyckte att de där röda kinderna måste bero på nått. Åh vad jag önskar att tempen gått upp pga av graviditet och inte förkylningen.

Men tur i oturen så har förkylningen lagt en ridå över allt man letar efter i symptomväg. Kan inte utskilja nått ur förkylningen, så det är ganska skönt ändå. 

Lite svag molvärk vid några tillfällen och brösten är fortsatt ömma.
Men de där "magontet" jag letar efter, den känslan som jag tror jag upplevt tidigare som positiv har jag tyvärr inte känt.

Den här ruvningen hade jag planerat att leva som vanligt, träna 4 gånger i veckan tex. Tji fick jag, var en vecka sen jag tränade.

Kanske under nästa ruvning. För nog tror jag att det blir en till. Måste tänka så, det blir för jobbigt sen när testet ska tas annars. 

Allmänt, FET 6 | |
Upp