Ett svettigt ögonblick

Dagen efter återföringen (i lördags) så fick jag den konstigaste grejen. Det var efter frisörbesöket, när jag var hemma hos min kompis med bebben. Plötsligt vart jag superhungrig, skakig, började svettas som en tok, nästan kallsvettades. Jag fick också handsvett och nästan yrsel. Om vi inte redan varit på väg mot dörren för att åka hem hade jag behövt springa ut för att ta luft. Om inte mina kompisar hade vetat vad jag går igenom hade de nog undrat vad jag höll på med😂 Vi kom fram till att det måste vara pga hormonerna.


När jag kom hem så åt jag middag med en gång och sen försvann det. Märkligt värre.


En annan sak som jag märkt nu är att det börjar bli svårt att få upp lutinusstaven. :/ Någon annan som har det problemet?


Allmänt, FET3, Ruvartid | |
#1 - - I väntan:

Jag tyckte också ibland att det var svårt att få upp lutinusstaven. Men testa att huka dig lite, tyckte det vart lättare då:)

#2 - - I väntan:

Jag tyckte också ibland att det var svårt att få upp lutinusstaven. Men testa att huka dig lite, tyckte det vart lättare då:)

Svar: Tack! Skönt att man inte är ensam om sånt här😅 Jag brukar sitta på huk, men känns ibland som det tar stopp. Kanske inte behöver vara så långt uppe🙈
ivfdagboken.blogg.se

#3 - - Anonym:

Jag fick i princip "skavsår" av lutinusstave och när jag sa det till min läkare rekomenderade hon mig att använda fingret och hon sa att halvvägs upp är tillräckligt 😊

Svar: Okej, tack för tipset:) Vart är du någonstans i allt?😊 Gjort behandling nyligen? Ruvare? 🌸
ivfdagboken.blogg.se

Upp