Kvällstankar

Längtar till imorn. Klockan 13.00.


Men jag ska inte ljuga för er (eller mig själv) men jag har nog hamnat i en svacka där jag inte känner så mycket hopp. Vissa dagar går det bara inte.
4 insemineringar och det här blir 4:e återföringen och ingen graviditet.

Jag hörde hur sambon pratade med min svärmor och sa att jag gör allt som man ska. Att jag inte är uppstressad, att jag äter kosttillskott och att vi liksom gör vad man kan.

Och då tänker jag ju. Ja, så är det. Så varför ska det ta så lång tid?? Kommer vi aldrig att lyckas?

Nyss låg jag på spikmattan och tänkte glada tankar, försökte få upp hoppet och i mitt huvud sa jag om och om igen, att vi ska lyckas. Kroppen ska klara detta. Den här månaden händer det.

Så jag hoppas att jag vaknar upp imorgon med hopp i kropp och knopp! 

Och jag är så tacksam för våra embryon i frysen. Och alla våra chanser vi får med dem. ❤️️

Allmänt, FET3, IVF | |
#1 - - frotillblomma.blogg.se:

Hoppas allt går bra i morgon! Snart ruvare :)

Svar: Tack☺️ Åh det hoppas jag också😍 Ja om ett par timmar förhoppningsvis✊
ivfdagboken.blogg.se

Upp