Med Blastis

Hej gott folk.


Nu är vi med blastis❤️️ Allt såg bra ut och allt gick bra.

Jag känner mig hoppfull samtidigt som det alltid ligger en tanke i huvudet om att det finns nått större fel bakom och de har inte hittat det än.

Men just idag.
Då ska jag vara glad och bekymmersfri. För idag är den bästa dagen av alla. 😍 

Testdag den 4/5.

Allmänt, FET3 | |
#1 - - Em:

Heja heja✊✊håller alla tummar jag har och skönt att höra att det gick bra😊💓

Svar: Tack snälla💕 Ja och det var båda mina favorit barnmorskor också så kan ju inte gå fel! Heja oss🎉🙌
ivfdagboken.blogg.se

#2 - - Sanna:

Underbart, nu håller vi tummar och tår så de blöder! Denna gång är THE GÅNG!=) Kramar

Svar: Ja inget annat får blöda🙈 Tack snälla du💕 Ja visst är det?✊✊ Kram
ivfdagboken.blogg.se

#3 - - I väntan:

Heja heja! Håller tummarna😀💜

Svar: Jaa heja! Tack för tummarna 💖
ivfdagboken.blogg.se

Upp