Onsdag

God morgon,

Händer inte mycket dessa dagar förutom jobb o jobb. Längtar såklart till fredag och jag hoppas att allt går bra. Man har alltid en liten oro i sig, att den inte överlever osv.

Min kollega är sjuk och det betyder extra oro inför fredag. Vi är nämligen 2 i receptionen och jag har bokat in vikarie på fredag så jag kan jobba halvdag. Men är min kollega fortfarande sjuk så sitter vikarien själv. Och ännu värre tanke: tänk om vikarien skulle vara sjuk och jag jobbar ensam. Får inte tänka så, allt löser sig. 

Visst?

Allmänt | |
#1 - - Sanna:

Det löser sig, jag brukar också bli sådär orolig när det gäller sånt men sen visar det sig ALLTID lösa sig så tänk inte på det, eller försök iaf =) KRAM

Svar: Åh jag vet men ändå 🙈 Tack för pepp! Kram🌸
ivfdagboken.blogg.se

#2 - - I väntan:

Det kommer gå bra ska du se! ❤️ Kram!

#3 - - I väntan:

Det kommer gå bra ska du se! ❤️ Kram!

Svar: Hoppas✊ tack. Kram😘
ivfdagboken.blogg.se

Upp