Ruvis 5

Idag är dagen då det brukar vara kört för mig. Mens 4-5 dagen. Men nu tack vare tidig ägglossning borde den komma i helgen (eller inte alls) hehe.


Huggen/stickningarna har jag inte känt idag. Tidigt imorse gick jag upp och kissade och kände då lite molvärk efteråt. Men inget mer på hela dagen.

Varning för väldigt privat info!
Imorse när jag drog ut lutinusstaven så var där en geléklump på den, genomskinlig, som vid ägglossning.

Sen en annan gång idag när jag torkade mig så var det en liten sån på toalettpappret.
Tycker detta verkar konstigt, har bara sånt vid ägglossning.

Jaja.
Vissa stunder är hoppet så starkt och jag känner att det kommer att lyckas den här gången, detta kommer följt av en lika stark känsla att nej såklart att det inte kommer att gå. Man blir faktiskt inte riktigt klok.
Och att ha dö-lugnt på jobbet är ingen höjdare för då kan jag inte låta bli att googla.

Vi kör en dagens då. 
(Inbillning, biverkning, mens eller preggo)

*mensvärk en liten stund där i morse efter toabesöket.
*trött
*ont i magen som vid magkatarr, brännande känsla under revbenen och även i halsen. (Mycket troligt att detta är pga köttgrytan jag ätit i fleeera dagar).😅
*fortfarande öm i brösten (fast det brukar jag vara innan mens, förutom de två senare månaderna för då har jag inte känt nått alls)

Tänkte tjyvtesta på lördag.
Hej.

Allmänt, FET3, Ruvartid | |
#1 - - I väntan :

Heja heja! Jag tror på plus! 😀 Kram

Svar: Åh tack för pepp! Behövs så💕 Snart är det din tur att ruva ☺️🙌 kram
ivfdagboken.blogg.se

#2 - - I väntan :

Heja heja! Jag tror på plus! 😀 Kram

#3 - - Sanna:

Jag tror också på plus! Håller alla tummar i världen för det! Peppen är total, denna gång måste vara THE gång=) KRAM

Svar: Tack för all pepp💕 Och tummar! Jag vågar inte tro, men åh vad jag hoppas!
ivfdagboken.blogg.se

#4 - - Em:

Låter lovande😉💓

Svar: Man kan ju alltid hoppas💕 Men känner mig mer o mer negativ för varje dag :/
ivfdagboken.blogg.se

#5 - - Em:

Låter lovande😉💓

#6 - - Anonym:

Jag tror också på plus! 😊 Om du skriver att du brukar få mens 4-5 dagar efter återföring av blastocyst så skulle du nog ha fått det idag. Det har absolut inget med tidig eller sen ägglossning att göra :) Mensen kommer normalt ca 12-14 dagar efter ägglossning oberoende när den infaller, så det ser ju riktigt bra ut nu, håller tummarna ✊

Svar: Vad snäll du är☺️ Hoppas! Fast i mitt fall så gör det ju det, anledningen till att jag fått mens dag 4-5 förut är för att jag alltid har 10 dagar mellan ägglossning och mens. Denna gång är det framkallad så läkarna hoppas på 14 dagar mellan ägglossning och mens. Och det blir i helgen. Eller helst ingen mens alls👍✊✊
ivfdagboken.blogg.se

Upp