BACK!

Jajjemän! Nu är jag tillbaka. 

Tillbaka från en fantastisk semester, semester från allt det jobbiga. Jag har njutit som aldrig förr av att vara ledig. Först på landet och sen i Grekland ☀️

(Det stack lite i hjärtat då man ser alla barnfamiljer på stranden, jag brukar inte tänka så, men det är nånting med att gå och bada med sina barn som kommer åt mig. Kanske för att det är så jag kan se mig själv som mamma. Stå där redo med en torr stor badhandduk och vänta på en liten som badat klart.)

Men tillbaka till semestern.
Jag har druckit vitt vin som aldrig förr (gillade det inte förr), och jag har skrattat mycket. 

Jag har tagit tillvara på uppehållet från kliniken kan man lugnt säga. Mycket välbehövlig paus. 

Men nu är det Augusti och redan nu på torsdag så ska livmodern spolas.

Då är vi igång igen💪


Allmänt, IVF | |
Upp