När "vattnet" gick..

Haha! 

Ja det var som att dra ut en kork och sen rann det vatten som bildade två pölar på golvet nedanför britsen 🙈

Alltså saltvattenlösningen som de sprutade in i livmodern för att se om allt stod rätt till. Vattnet bara rann ut, som jag dessutom råkade kliva i sen när jag skyndade mig till draperiet för att få på mig trosorna igen, ja sådär som man gör.

Och allt stod rätt till.

Ibland vet jag inte ens om det är bra eller dåligt. Hade man hittat nått och kunna fixa det problemet så hade man haft något att skylla på. Nu när allt ser så bra ut, lämnas man återigen med tankarna på varför det inte går. Och om det ens kommer att gå någongång.

De ville att jag skulle vänta en månad till insättning men frågade om jag inte kunde få göra den här månaden i naturlig cykel. Skadar inte att testa, och det fick jag👍

Hej på er✌️

Allmänt, IVF | |
#1 - - Sanna:

Heja! Skönt att vara igång igen=)

Svar: Ja!:) Hur mår du? Kram
ivfdagboken.blogg.se

#2 - - Sanna:

Jag mår bra, det rullar på! =) kram!

Upp