One more time

Det svänger snabbt.

Tydligen så kan jag visst komma för återföring i december. Så det blir ingen paus.

Och det blir återföring några dagar innan nyår så kan fortfarande festa på julfesten 💃 Och ta några glas vin på julafton med. 

Jag hade helst velat gå tillbaka till att äta Letrozol istället för östrogen. Men med Letrozol så finns det risk för att ägglossningen hamnar fel dagar, spec med dessa röda dagar i dec. Så det blir en månad till med progynon (östrogen-ingen ägglossning alls) sen kör vi på Letrozol igen i Januari👍
Börjar bli sugen på att ha återföring i naturlig cykel också. Men då måste jag vänta så länge på ägglossningen. Minst 20 dagar brukar det vara.

Den 18:e dec ska vi på ul-koll för att som vanligt mäta slemhinnan. Då skulle vi också få träffa chefsläkaren (inte träffat förut) och ställa frågor. Hon ska nog också ta beslutet om vi får tillbaka 2 eller 1.
Jag har även lyft frågan att få nån form av ägglossningspruta efter återföringen för att lura kroppen att den är gravid. Detta var tydligen något dom faktiskt gjorde ibland👍

Jag frågade också om förra blastisen, hur återhämtad den var efter upptiningen. 100% tydligen.

Så varför i hela jorden fastnar dom inte??
Snälla du som bestämmer. Låt det 9:onde frysta - det 10:onde ägget- fastna🙏


Allmänt | |
Upp