Ägglossning

Imorse kom den. Bästa gubben i världen🙂

Men nu vet jag inte varken ut eller in. Frågade två gånger igår om jag skulle ta sprutan på morgonen om jag får utslag och doktorn sa nej. På kvällen.

Men förra veckan när jag skulle på ul och jag var rädd för att hinna ägglossa, då sa barnmorskorna att då måste jag ha med mig sprutan till dem och ta den där.

Nu lyssnade jag på vad han sa igår och lämnade därför sprutan hemma. 
Men jag kan lova, LOVA, att när jag ringer till Huddinge idag, så kommer det vara en annan historia. Och lilla jag får ge mig på jakt efter en ny spruta på stan.. (oj haha det där lät lite plattan-varning)

Anledningen till att jag inte tar med den jag har hemma är att de måste ligga i kylen och  när jag googlade så står det att tar man ut den så får man inte stoppa in den igen.

Haha 🙈😱 Att inget kan vara lätt.

Allmänt, FET 5 | |
Upp