Ovissheten

Som Lars sjunger: "och jag känner inte riktigt, och jag lever inte riktigt, under dagarna som inte riktigt finns"


Tänk att han alltid kan skriva så som man känner.

Man blir inte klok dom här dagarna. Ruvardagarna.

Fram till midsommardagen så var jag säker på att det lyckats. Hade en sån känsla i kroppen och knoppen, och liksom lugn och harmonisk.

Igår vaknade jag upp med en känsla av att det är kört. 

Och allt det här är egentligen på grund av symptom eller avsaknad av symptom. Som
man egentligen inte kan lyssna på ändå för det bara är biverkningar.

Snart är de här hemska dagarna över. En vecka sedan Sixten flyttade in och tant röd borde komma nu i dagarna. 

Eller hålla sig borta. Snälla, håll dig borta😔

Allmänt, FET 5 | |
#1 - - E:

Hejja Sixten!

Svar: Tack I need hejarop just nu😚
ivfdagboken.blogg.se

#2 - - E:

Hejja Sixten!

#3 - - Emelie Henis ;):

Håll dig borta tant röd❤️

Svar: Jaa precis så❤️
ivfdagboken.blogg.se

#4 - - I väntan :

Håller tummarna hårt!!!

Svar: 🙏 Kram
ivfdagboken.blogg.se

#5 - - B:

Heja Sixten! Vi tror på dig ❤️ Du är den rätta, jag vet det! Kämpa!!

Svar: ❤️❤️❤️
ivfdagboken.blogg.se

Upp