Godmorgon RD 7

Så härligt att vakna upp till sol och långhelg. Jag har också sovit i en evighet känns det som. 

Somnade i soffan 20.30 och vaknade 22.30, gick och la mig i sängen vid 12 och sov till nu.

Blandningen av progesteron och att ha två psykiskt jobbiga dagar framför mig, gör att jag helst vill sova bort tiden.

För det är idag, imorgon eller möjligtvis lördag som min mens borde komma. Detta betyder att varje toalettbesök är en skräck.

Jag ska verkligen försöka njuta av lediga dagar än att obcessa över detta. Men som ni vet. Svååårt.

Har ju valt att inte tänka på symptom eftersom mens, preggo och medicin ger samma verkar det som.

Men har varit trött, svagt molande då och då och lite ömma bröst. (Som har börjat försvinna lite idag).

Önskar er alla en härlig och förhoppningsvis ledig dag☀️

Allmänt, FET 4 | |
#1 - - Sanna:

Fortsätter hålla tummarna för dig, hoppas inte mensen dyker upp!!

Svar: Tack fina💖 Önskar så att det är vår tur nu, men känns lättare att ställa in sig på mens. Kram!
ivfdagboken.blogg.se

Upp