Hmm

När vi var och satte tillbaka blastisen sist så frågade jag barnmorskan om ifall det skulle misslyckas, måste vi vänta en månad då? Då svarade hon att nej det behöver ni inte.


Men en stund innan det så sa hon att om det inte lyckas denna gång så kanske vi skulle boka in ett läkarbesök där vi får ställa frågor.

Idag är 3:e med dagen och det är dagen då jag ska börja med Letrozol (om vi nu får köra igång igen) och inte kan jag ringa dem eftersom det är en röddag.

Vi tänker att det är bättre att jag påbörjar behandling ikväll och så får jag ringa dem imorgon, säger dem nej så är det väl bara att sluta äta tabletterna?

Idag ska jag ut till landet och hänga med familjen, sen ikväll blir det grillat😋

Allmänt, IVF | |
#1 - - I väntan :

Jag tycker du ska börja med tabletterna och ringa imorgon! 👍🏻😀 Kram

Svar: 👍😁 Kram
ivfdagboken.blogg.se

#2 - - Sanna:

Ja, kör! Kram!

Svar: Jag körde 😁 Kram
ivfdagboken.blogg.se

Upp