Droppet

Det gick bra att ta droppet igår. Alltid lite obehagligt med nålar men när den väl satt fast på armen så var det ingen fara. 

Lyssnade på podd och tittade hur det droppade från påsarna. 
Det tog ganska lång tid, iaf en timma. Och jag blev så kissnödig, haha, som alltid. Men hade varit på toa precis innan så blev förvånad. Men tydligen blev jag det pga droppet 😅

Färgen var vit och såg ut som tjock mjölk. Så konstigt.
Ville ta en bild på droppåsarna, men kunde inte med vänster hand. Ända jag fick bild på var armen..
 
Nu hoppas vi att jag får sitta där en gång till, för isåfall betyder det att vi har plussat.

Just det om någon undrar vad droppet är till för så är det för att dämpa immunförsvaret och hjälpa embryot att fastna. (Att man inte stöter bort det) Som sagt detta är inte vetenskapligt bevisat men jag testar gärna allt🙂 En erfarenhet rikare.

Allmänt, FET 8 | |
Upp