Svaret

Mitt immunförsvar är utan anmärkning. Helt sjukt att man kan bli besviken över att man är helt normal. Jag vill ju bara hitta ett fel så att vi kan få en förklaring till varför det inte går. Men istället blir det ett ytterligare: allt-ser-bra-ut-svar.


Men när jag googlade mitt resultat så hittade jag detta:
"CD19 ska ligga mellan 3-8%. Högt = 12% har kvinnor som har får många MF eller är infertila pga immunologi och vanligtvis autoimmuna sjukdomar."

Och om jag tolkar rätt så ligger jag på 12%.

Oavsett resultatet så har vi pratat ihop oss hemma och vill nog testa hennes behandling ändå. Jag mailade henne nu och frågade om vi skulle hinna innan insättning och det var inga problem.

Återkommer 🤗


Allmänt, FET 8 | |
#1 - - Em:

Åh vad spännande😊 Hållee tummarna✊❤

#2 - - Em:

Åh vad spännande😊 Hållee tummarna✊❤

#3 - - Em:

Åh vad spännande😊 Hållee tummarna✊❤

Svar: Jaa🤗 Fast tycker det är läskigt också😅 Tyckte inte du att det var läskigt med alla mediciner? Tack snälla 🌸😘
ivfdagboken.blogg.se

#4 - - Em:

Jo det tyckte jag men nu är de vägen till framgång så nu vill jag inte sluta med dem😉❤

Svar: Åh förstår det! Du ger mig hopp☺️👍
ivfdagboken.blogg.se

Upp