Härliga fredag!

Tror att det är tragiskt, hur mycket jag älskar fredagar! Att få göra vad man vill i två dagar, utan väckarklocka eller måsten. Borde sett till att skaffat mig ett liv som var så varje dag😂


Man skulle säkert tröttna på det med, att inte ha ett jobb att gå till. Eller hur? 🙈


Jag ringde till Huddinge sen. Jag skulle ta progynon till frukost till eftermiddagsfikat och innan jag går och lägger mig. Så nu är jag på det klara med det. Förstår inte varför inte första barnmorskan kunde sagt det.. 🤔

Jag tror att jag får lite biverkningar. Eller så är det på grund av nått annat. Men är så fruktansvärt trött hela tiden och igår hade jag världens huvudvärk som inte gick över fören till jag gick och la mig för att sova. Och då somnar jag i samma stund som huvudet nuddar kudden och sen däckad hela natten. Det är ganska skönt faktiskt, att få sova så djupt. 

Ha en härlig fredag och helg🤗

Allmänt, FET 7 | |
Upp