Imorgon

Imorgon är det dags för ul. Åh som jag undrar hur det står till därinne..

Jag har ju märkt vissa saker som är annorlunda sen jag började med medicinen så ska bli spännande om kroppen har skött sig som de önskar eller om den har levt sitt egna liv.

Jag har återigen fått tillbaka att det svider när jag går på toa. Så får ta upp det imorn 😏

Annars mår jag bra😌 
Har mycket funderingar och tankar. Funderar på att söka nytt jobb, men tanken på att springa till läkaren minst 2 ggr i mån stoppar mig lite. Känns inte helt optimalt på sproilans nytt jobb. Plus att jag trivs så bra på min nuvarande arbetsplats. Vill egentligen bara ha nya arbetsuppgifter.. Jag vill ju utvecklas inte bara stå kvar och stampa.

Sen vet jag inte hur mycket jag ska skriva här. Tänker att det skapar en del stress. Skriver jag om det här, så läser jag i samma veva andras bloggar och efter det så googlar jag.. och jag vill nog bara vara den här gången. Kanske ruva ostört. Kanske försöka sluta tänka på allt. 

Äh. Jag vet inte. Vi får se. Kram.

Allmänt, FET 7 | |
Upp