Progynon

Hej vänner.


Jag har haft väldigt ont i huvudet idag med samt mensvärk fr.o.m. Hell😤

Men.
Nu är jag taggad igen. 👍

Pratade med kliniken och uttryckte min frustration. De sa att de finns en sak vi inte testat ännu och som dom ville att jag skulle pröva.

Imorgon ska jag börja äta progynon. Någon som har erfarenhet från det??

Jag visste inte ens vad det var. Men det verkar vara östrogen och det är för att stimulera slemhinnan. (Inte för att jag haft något strlks problem tidigare) 
Man ska inte få någon ägglossning utan när de tycker att slemhinnan är bra så ska man bara ta vaggisarna och sen insättning.
Så antar att det är det här som kallas stimulerat fet?

Hur som. Så ska detta bli spännande.
Jag är tacksam att få testa något nytt. 
Så nu sitter jag här igen. Med en påse från Apoteket med progynon och lutinus.

Och hoppas.
Att nästa gång är THE GÅNG.😊


Barnmorskan sa såhär:
-Nu börjar vi om. Nu har vi bara 6 dagars kvar. Ny medicin och ny ålder.
Och hon sa att de är fina och av bra kvalité trots nedfrysning på dag 6. 


Så nu känns det lite bättre. 



Allmänt, FET 7 | |
#1 - - Sanna:

Fan att det inte gick denna gång men skönt med en ny plan så snabbt direkt efter! Det är så jobbigt att bli ledsen, pallra sig upp och sen försöka igen men du fixar det, ni fixar det! Hejar på er. Stor kram!!

Svar: Ja fans jävla skit:( Ja men det gör så mycket att ha nått att se framemot. Och speciellt när man ska göra nått annorlunda. Tack! Snart kommer er lilla ju😍 kram!
ivfdagboken.blogg.se

#2 - - Sofie:

Jag tog Progynon (kallas dock progynova i Norge där jag bor) vid våra FET. Har skrivit om det i min blogg, vi hade insättning av lilla Norah i slutet av april 2016 om du vill läsa :)

Svar: Åh jag har läst nu. Vad kul att det gick så bra för er:) Nu när jag gick in på din blogg så känner jag igen att jag varit där och läst förut:) Men du fick lite biverkningar av dom? Tog en tablett imorse och hade ont i magen sen efter, vet inte om det direkt hörde ihop. Det lär jag märka längre fram:)
ivfdagboken.blogg.se

#3 - - Anonym:

Jag har tagit det många gånger, inga biverkningar och ingen lyckad graviditet, men ett par plus på stickan i alla fall ;)

Svar: Okej. Skönt med inga biverkningar👍 Åh vad tråkigt:( Hoppas att det går bra nästa gång:)
ivfdagboken.blogg.se

#4 - - Tjoffs:

Vad bra att du pratade med dom och att de faktiskt hade nåt nytt att komma med!!!

Svar: Ja faktiskt👍😘
ivfdagboken.blogg.se

Upp