Inte så lätt

Jag hade på något sätt tänkt att denna ruvning skulle bli lättare på något vis. "Äh vi stoppar in den sista och sen går vi vidare med ny behandling".  Som att jag skulle kunna distansera mig från hoppet.

Mina vänner. Det går inte.
Hoppet bor här. I mitt hjärta och i min kropp. 

Det är bara att vänta. Försöker att inte tänka på det, vilket är omöjligt. Helt jäkla omöjligt.

Jag har lyckats hålla mig lugn i sinnet trots blandningen av hopp och av ångest. Och jag har inte börjat googlingen än och tänker inte heller göra det. Jag har redan googlat så mycket på ruvardagar att jag nog har memorerat alla sidor redan.

Jag har varit sjuk, enbart hosta och tappat rösten, vilket fått mig att tänka på annat. En riktig jobbig räddare, den där förbannade rethostan.

/Ruvardag 3
Allmänt | |
#1 - - Tjoffs:

❤️

Svar: ❤️
ivfdagboken.blogg.se

#2 - - E:

✊🏼❤️❤️

Svar: ❤️
ivfdagboken.blogg.se

Upp