Vecka 22

Hej!
Nu är vi hemma efter en vecka i Grekland. Jag var nervös innan resan och en del under ifall att något skulle hända. Men allt gick superbra. Det är svårt att förklara hur skönt det var med den ständiga uppassningen haha. Vi blev bjudna på en all inkl med hela familjen. Och det blev verkligen en lugn vecka med sol och bad och myyycket mat!
Servitörer kom hela tiden fram och frågade vad man ville ha. (Behövs ingen vidare förklaring till en redig viktuppgång hehe) 

Så mysigt med all uppståndelse kring magen och att det är tvillingar från hotellpersonal mm. Fick en present av en som jobbade på hotellet, ett armband med det skyddade ögat inuti i ett hjärta. Så tjejerna ständigt är skyddade. Så fint!

Det känns som att det har hänt mycket den senaste veckan. Nu har alla i familjen ,förutom blivande morbror, fått känna sparkar. Jag känner varje dag, det är knepigare att vara snabb nog för någon annan att känna. 
Och åh det är den bästa känslan. ❣️
Magen har växt en hel del och jag får fortfarande ont i rygg och revben om jag inte vilar dagtid. Kommer behöva sikta på sjukskrivning efter semestern, svårt att se hur det annars ska funka.

Men just nu njuter jag bara av den här fantastiska semestern. Underbart här hemma i Sverige! 

Allmänt, Gravid | |
Upp