Älskling

Hej mina vänner.


Allt gick bra idag. Det gjorde lite ont när de förde in katetern (?) som transporterar embryot och det var en ny embryolog (haft samma varje gång). 

Alltid lika mäktigt att få se luftbubblan (den lille) inuti livmodern. Fast måste alltid fråga vart den är så de får peka, även om jag sett den så vill jag att de bekräftar 😅

Jag var så snabb upp ur stolen så glömde att magen var full av ultraljudsmedel så sjukhusskjortan klibbade på rätt bra på magen haha. Alltid ska man göra bort sig med nått😂

Just nu känner jag mig positiv fast med en rejäl dos av verklighet. Alla misslyckanden sätter sina spår. Förtillfället är jag gravid, och jag njuter.

Just det, eftersom jag fick Ovitrelle så tar jag även 2 lutinus per dag som ska upp- ja, ni vet var. När man gör färsk återföring så tar man denna 3 gånger om dagen medan vid frysförsök så tar man den 2. Jag frågade om jag fick ta 3 nu ändå och hon sa att jag gör som jag vill, det är mest för kvinnans skull man säger bara 2 (för, det är inte en trevlig sak att gå igenom som tjej). Så nu vet jag varken ut eller in. Tog en extra idag. Vad skulle ni gjort?

Jag hade så himla dåligt progesteronvärde när jag körde naturlig cykel så tänker att det inte kan skada med extra progesteron (lutinus).

Hur som helst. Nu bor du där inne, och jag önskar så att du vill bo kvar till februari.


Allmänt, FET 4, IVF | |
#1 - - frotillblomma.blogg.se:

Hoppas det går vägen för er!!! Missen med gelen från ultraljudet har jag också missat, det blir kladdigt :) men du är inte ensam om tabben!!

Svar: Ja hoppas så🙏 Haha skönt att höra😅🙈 Hur mår du nu?:)
ivfdagboken.blogg.se

#2 - - Bettan:

Hoppas hoppas hoppas ❤️❤️❤️

Svar: ❤️️❤️️❤️️
ivfdagboken.blogg.se

#3 - - Sanna:

Heja heja!! Håller tummarna!!

Svar: 🙏🙏🙏🙏
ivfdagboken.blogg.se

Upp