RD10 and over

Klart att man fick upp hoppet lite där när hela dag 9 kom och gick. Fast kände inget som kunde tyda på graviditet eller mens. Den här ruvartiden har varit så annorlunda från de andra gångerna. Allt har liksom varit så normalt.


Men tog testet imorse och det visade negativt. Och såklart kom lutinusen ut beige-rosa nyss.

Jahapp. Känner mig knappt ledsen, känner mest ingenting. 8 kvar i frysen, men vad är oddsen när 5 återföringar inte fungerat?
FAN.

Allmänt, FET 4, Ruvartid | |
#1 - - I väntan :

Men, NEJ! Jag trodde verkligen det skulle lyckas nu💔 kan du få två embryon insatta nästa gång tro? Kanske ökar chanserna? Stor stor kram! ❤️❤️❤️ ta hand om dig nu❤️

Svar: jaa💔 Det verkar inte gå för oss, fast de säger att det ska gå :( Undrar vad felet är. Har frågat förut, men ska fråga igen. Tack🙏 Kram
ivfdagboken.blogg.se

#2 - - Sanna:

Skit också =( Skickar massa kramar!!

Svar: Jaa jävligt skit:( tack! Kram
ivfdagboken.blogg.se

#3 - - minresa.wordpress.com:

💔💔💔
Mängder av kramar till er!

Svar: Tack❤️️
ivfdagboken.blogg.se

#4 - - Longingforababyblog:

Massor av kramar! Fy fan vad detta påverkar en. Jag hoppas att guldägget sätts in nästa gång!!! Även fast hoppet sinar så tror jag ändå att du och alla vi som befinner oss i det här helvetet har utvecklat ett jäklar-anamma och kommer komma tillbaka starkare efter varje misslyckande:( Det sista hoppet får ju inte försvinna... Usch jag vill bara skicka en styrkekram, vet ju att ingenting man säger kan hjälpa i detta läge och jag är lika vilsen och apatisk jag :( KRAM

Svar: Tack för din kommentar🙏 Ja visst är det förjävligt. Ja det tror jag också att vi utvecklat, hoppet är verkligen det sista som lämnar en, som tur är så finns det kvar, om en lite svagt. Tack för kramen och en tillbaka till dig. En dag är det vår tur, det tror jag på. Stor kram!!
ivfdagboken.blogg.se

Upp