Längesen!

Hej på er som fortfarande går in och kikar här! Nu är jag tillbaka från resa, tillbaka från paus och redo att ge mig in i allt igen.
Så snart som nästa vecka till och med. På tisdag är det dags för återföring av fryst embryo.

Planen inför denna gång är insättning i "naturlig" cykel fast med stöd från Ovitrelle. Så naturlig blir den ju inte men naturlig iom egen ägglossning och naturlig slemhinna.

Så tanken var att kissa på stickor varje morgon för att få den bekanta smileyn och sen stötta med Ovitrelle ändå.

Jag hade faktiskt tid imorse hos kliniken men då min ägglossning kom av sig självt redan igår så behövde jag aldrig åka dit idag.
(null)
(Blev jättepaff då jag alltid har så väldigt sen ägglossning av mig självt (dag21-23) Nu kom den på dag 17.) 

Sååå. Planen.
7/13 Ovitrelle - stötta egna ägglossningen 
10/3 Ovitrelle 
13/3 Återföring 13.30. Ovitrelle på kvällen.
(Sen efter den här dagen så får jag se vad behandlingen blir då min senaste läkare är tillbaka från semestern och tror att han kommer att tycka att ovan är lite konstigt då han sa att vi skulle smådutta med hcg, nu ska jag ta hela sprutor Ovitrelle) 
Men det här blir nog bra, jag är alltid lika på att testa något nytt👍☺️

Någon som har erfarenhet med att ta hcg under ruvning?

Kul att vara tillbaka ✌️

Allmänt, FET 10 | |
#1 - - Malin :

Lycka till 🙏🏻

#2 - - Malin :

Lycka till 🙏🏻

Svar: 🙏🙏
ivfdagboken.blogg.se

Upp