Testdag 26/3

Efter återföringen så bestämdes det att jag skulle ta en halv Ovitrelle-spruta var 3:e dag fram till den 19/3. Detta gick bra och det var skönt att slippa lutinusen! 

Det kändes som om det skulle kunnat gått väl den här gången men också som att det kunde bero på Ovitrellen.

Jag har fått svaga test på gravstickorna sen i lördags (även igår på testdag). Men jag har också fått min mens tyvärr.

Så om den fastnade och sen släppte igen eller om det fortfarande är sprutan som spökar i kroppen, ja det vet jag inte riktigt.

Ringde kliniken och läkaren ville träffa mig på tisdag efter påsk för att diskutera ny plan osv. Även lämna blodprov för att se så allt hcg är ute.

BM var så gullig i telefonen. Hon hade tänkt på oss häromdagen och hon sa att de alla vill så väl att vi ska få lyckas. Så skönt att de vet vem man är när man ringer. 

Ang bloggen så är jag inte lika pepp längre, den stressar mig mer än att den är rolig. Att gå in här är en ständig reminder om alla våra "misslyckande".
Får se hur mycket jag kommer skriva.

Kram! 
Allmänt, FET 10 | |
Upp