När chocken börjar lägga sig

Hej på er.

Efter fredagens händelser här i Stockholm så tänkte jag inte så mycket på hela barnlöshetsgrejen. Bara glad över att leva och att alla mina nära och kära ej befann sig på drottningsgatan. 
Världen känns hemsk och farlig men Sverige har visat sig vara kärleksfullt och inte alls det kalla folket vi är kända för att vara. 
Tänker mycket på offren och anhöriga:( 


Efter allt detta så kom jag på att jag har ingen aning om när ägglossning kommer efter tabletterna och jag hade ännu inte hämtat ut sprutan man ska ta vid omslag. Så blev lite stressad häromkvällen när inget apotek hade den på lager. Men nu är det fixat och sprutan ligger hemma i kylen och väntar.

Imorgon är det inbokat ultraljud och det känns bra. Det jag är orolig över är att ägglossningen kanske kommer på söndag eller måndag, vilket den inte får för då blir det insättning helgen efter då dem har stängt. 

Vad jag läst på Google (den dumma och snälla vännen) så får man ägglossning 1 vecka efter sista tabletten och det är isåfall på lördag. Och det är ju lite läskigt eftersom om den kommer så söndag så är det big nono. Hoppas bm kan lugna mig imorn :)

Snart är det påsk och jag ser framemot 4 dagar helg👌🐥


Allmänt, FET3 | |
Upp