Sixten?

Hej hopp! Värst vad det bloggas här nu då. Men jag känner att jag liksom inte kan skriva A utan B. 


Mycket riktigt så blev det som jag trodde. Jag skulle ta sprutan med en gång imorse, så fick vänta tills en kollega kom till jobbet, sen gå till närmsta apotek som hade Ovitrelle på lagret. Gå med snabba steg tillbaka till jobbet, låsa in mig på toan och ta sprutan.

Och här hörrni. Här har vi en milstolpe.
Jag 👋 tog sprutan helt själv. De andra har R satt ihop och jag bara tryckt in sprutan. Nu fick jag skruva på nålen, ta bort nålskydd mm. Tvätta magen med handsprit och tjoff så var det klart.
Kan nog titulera mig som icke-nålrädd längre. Kanske..:)

Sprutan hemma får kliniken så de kan använda den till andra.

På måndag 13.15 får vi tillbaka Sixten. (Sjätte återföringen, varför inte döpa den till nått som har med 6 att göra he he)



Allmänt, FET 5 | |
#1 - - Tjoffs:

Du är så j*vla duktig!!! Sixten låter bra, heja Sixten!

Svar: Tack kompis 💖 jaa heja heja
ivfdagboken.blogg.se

#2 - - Henis❤️:

Haha Sixten va ett toppen namn 😄 Du är bäst, min numera icke sprutarädda vän!!

Svar: Haha tack😘 Saknar dig!
ivfdagboken.blogg.se

#3 - - Sanna:

Heja!!! Bra jobbat!!

Svar: Hehe tack😅
ivfdagboken.blogg.se

#4 - - Emmi:

Åh vad duktigt du är vännen! Nu hejar vi på Sixten! ✊🏻 😘

Svar: Jaa heja Sixten🤗 Tack kompis, det trodde du inte om mig va för några år sen😂🙈
ivfdagboken.blogg.se

#5 - - B:

Jag gillar Sixten. Sixten är the one! 😍

Svar: Bra! Då säger vi så👏👌
ivfdagboken.blogg.se

Upp