RD1

Hej hej och hallå,

Idag har det gått långsamt på jobbet. Trist men tur är väl det för nu har jag åkt på nån slags förkylning, trodde det var pollen först men känns nu mer som förkylt. 
Ligger i soffan med täcke över mig, svettas och fryser om vartannat men ingen feber.(36.7)
Den välbekanta menshuvudvärken är här men denna gång är det för tidigt för menssymptom, tror det är lutinusen som spökar. 

För tidigt för symptom men jag är glad över avsaknaden av onda bröst -som jag alltid får innan mens. Det har hållt sig borta och det måste vara lutinusen tänker jag.

Förra gången började dom värka redan dagen för instopp och sen kom huvudvärken 2 dagar senare och sen mensen efter ynka 4 dagar. 

Som sagt annars känner jag inte mycket. Tycker att tabletterna har blivit lättare att föra in och tycker att det är mindre som rinner ut än i början, kanske kroppen blivit bättre på att suga åt sig haha.

Killen kom med räddningen till mig i soffan.

Allmänt, FET 2, Ruvartid | |
Upp