Happy thoughts

Jag har kommit på vad jag behöver. Jag behöver lite hopp och positivitet.

Det är svårt att hålla det uppe månad efter månad. Men nu längtar jag efter att få känna lite hopp.

Jag har aldrig tittat på barnkläder eller nått över huvudtaget till barn. (För vår räkning) Eftersom vi aldrig kommit nära den drömmen. Och jag tror att jag har distanserat mig från den världen och det kanske har varit smart, vad vet jag. Men nu tror jag att jag behöver få drömma lite och planera lite. Jag behöver få känna att vi har en chans. 👶

Nu menar jag inte att jag ska gå och köpa barnkläder eller nått annat tokigt. Men kanske Pinteresta lite🙂 Allt känns så främmande för mig. Och jag vill inte att det ska vara främmande. 

Jag fick aldrig något samtal igår om blodprovet..


Allmänt, FET 8 | |
#1 - - En vän:

Tycker det är bra att du tillåter dig att drömma lite. Man behöver få "ta" på drömmen ibland även om det bara är att titta på bebiskläder eller inspireras av barnrum ♡

Svar: 🙏
ivfdagboken.blogg.se

Upp