RD 3

Hej vänner.


Jag är ledsen att säga detta, men har ingen bra känsla denna gång. VET att det är extremt tidigt, men satte ändå in en blastocyst som skulle fäst för 2 dagar sen.
Tycker att nått borde signalerats.

Inte svullen, inte ont, inte ens öm i brösten (som jag alltid är av alla hormoner). Känner inget. Skulle vara så kul om man fick nått symptom så man kunde leka med tanken åtminstone 😔

Fragminen hatar jag. Den svider som sjuttsingen efter vätskan sprutats in. Och trots att den är liten till strlk så får jag inget bra grepp. Jag trycker in den i magen och så får killen trycka in kolven för jag klarar det inte. Har testat två grepp..

Så testa innan testdag kommer jag att göra. För är det negativt så kan jag sluta med sprutan och fortsätta med resten av medicinerna till officiell testdag.

Igår hade jag huvudvärk, klassisk menshuvudvärk, det är det enda jag känt av från hormonerna.

Jag är ju sån tjej som alltid vaknar hungrig, har alltid gjort. Men de senaste dagarna har hungern blivit lite större och det har jag förstått är en av kortisonets biverkningar. Så ska äta lite nu🤗



Allmänt, FET 8 | |
Upp