RD 6

Det är så olika det där. Huruvida jag vill skriva av mig eller inte. Denna gång känns det bra att skriva.


Igår kväll när jag skulle sova så ilade det i magen och sen precis när det gått över så började det ila långt ner i ryggen. Så märkligt! Jag funderar på om det kan vara den blodförtunnande vätskan som åker omkring och "gör ont". För den svider rätt bra om man är för snabb med att spruta in den i magen. Som tur är så börjar vi lära oss👍

Lite beskt är det fortfarande i munnen. 
Yr och hjärtklappning har jag haft idag också. Och en del molvärk.

Om det finns nått bra med ett negativt test så är det att få sluta med medicinerna och att få börja bli mig själv igen.
Men det dröjer några dagar som sagt. 

Idag blir det middag med tjejerna och imorn efter jobbet så blir det att fixa håret👍
Mycket roligare att göra roliga saker på vardagskvällar🤗

Allmänt, FET 8, Ruvartid | |
Upp