Snurrig?

Jag blir alltid lite orolig på återföringsdagen att de ska ringa med dåliga besked. Hittills har vi klarat oss och jag hoppas verkligen att frysisen klarar upptining. 


Ang. Biverkningar av kortisonet så känner jag mig nog lite speedad hehe. 
Lite snurrig i bollen. 
Häromdagen försökte jag betala på Apoteket med mitt gamla kontokort. Inte en gång, utan TRE gånger. Loggade in på internetbanken för att kolla saldot och pengar hade jag. Till slut så insåg jag att det var det gamla kontokortet och jag kunde betala med det nya. Och "nya" då är det ändå ett par månader gammalt😂
Samma dag var jag en sekund från att missa min busshållplats på vägen hem🙈


Imorn ska jag höja dosen till 15.

Annars mår jag bra, märker inte av något nedsatt immunförsvar och kroppen är utan krämpor;) 


Hoppas att det går bra idag🙏

Allmänt, FET 8 | |
Upp