Hmm?

Idag har jag haft lite spottings. Visserligen lite, men känns ju inte helt bra. Några dagar innan fet'en dessutom🤔

Står att det är en av de vanliga biverkningarna av progynon. En annan biverkning jag fått av dem är ömma bröst. Den högra typ krampade i helgen. 🙈

Tar dessutom dubbla vaggisar 3 gånger om dagen, tänker om det kan ha nått att göra med spottingen?

I morse var det lite på lutinus-staven och sen två gånger när jag torkat mig, fast bara lite och på pappret. Och detta var efter jag tränat. 


Tänk om det inte blir någon återföring nu? Får väl ringa och höra med kliniken om det kommer imorn med😐

Någon som haft erfarenhet av detta?


Allmänt, FET 7 | |
#1 - - Sofie:

Det är vanligt med spottings pga införingshylsan till lutinusen. Den är ju hård och rispar lite där nede... :) Det hände mig också, även då jag hade plussat, gissa om jag var nojig?!

Svar: Jaa men har aldrig varit med om det förut, men allt måste ju ske nån gång:) Ojaa det förstår jag😅 😅
ivfdagboken.blogg.se

Upp