Livstal

Hej kompisar!


Igår trillade jag in på en sida som räknar ut ens livstal. (Tydligen så har alla ett eget livstal mellan 1-9).

Gissa vilket tal som var mitt? 
Jo 7. 
Hur passande är inte det? 

Haha långsökt va?😂
Just nu lever jag lite enligt nedan.
Allt hopp är bra hopp.


Om 2 dagar är det dags. Inser att jag inte har förberett mig själv på något särskilt sett denna gång. Sist var det ju akupunktur tex. (Som faktiskt hjälpte mig) 
Nu äter jag som vanligt och tränar som vanligt. Jag orkar inte med något annat längre, vet ju innerst inne att det spelar ingen roll vad man gör eller hur man lever. Det är slumpen. Guldägget eller inte. 

Jag tänkte däremot äta trombyl denna gång igen. Kändes bra sist. Även om läkarna säger att det bara är placebo.

Och denna gång kom vi även fram till att jag ska ta lutinus 3 gånger per dag istället för 2. (Detta började jag med igår).

Hoppas att spolningen gjorde sitt också. Kanske renade allt därinne så blastisen vill stanna?:)

Allmänt, FET 6 | |
Upp