Dagens tankar

Jag ska vara ärlig och säga att jag faktiskt trodde att stjärnan hade fäst. Det tror jag fortfarande. Jag fick ut färgad lutinus två dagar efter återföringen. Vilket jag fick sist den fäste och släppte också.

Hade mer känningar och positiva vibes fram till dag 5, och som vanligt så är det kring denna dag som hoppet avtar och neggobert flyttar in. Sen dess har det känts som att jag ska få mens varje dag. Och jag känner ju igen symptomen. Som att jag alltid vaknar upp svettig någon gång på natten dagen/dagarna innan mens. Inget undantag inatt. 

Så ruvdag 8 är här och jag har inte velat tjuvtesta denna gång. Okej, jag var på väg att göra det igår. Kissade i en burk, Men hällde sen ut kisset och gick till jobbet.
Vågar inte, vill inte, få det bekräftat. Att sista försöket gick åt skogen.

Men jag vill nog hellre få det bekräftat på stickan innan mens. Så om den inte kommer under dagen så får det bli imorn.

Kanske. 

Försöker att inte tänka på hur orättvist livet är för det gör mig bara arg. Men det är skönt för brevid denna tankebana så finns alltid en röst som säger att jag är lyckligt lottad ändå.
Allmänt | |
#1 - - I väntan:

Håller tummarna för er ❤️

Svar: Tack❤️ Men det är kört även denna gång:(
ivfdagboken.blogg.se

Upp