Svaret, ny cykel och ovitrelle

-RECEPTIVE-
Svaret på mitt ERA test blev receptive. Jag ÄR alltså mottaglig för ett embryo den dagen jag borde vara det.

Så konstigt det där, man hoppas att nått ska visa ett fel och när allt ser bra ut så kommer besvikelsen.

Men enligt svaret så råder dom en insättning på exakt samma sätt som testet utfördes.
Alltså ska vår sista blastis från frysen tinas och sättas in i en naturlig cykel med Ovitrellespruta innan egen ägglossning och återföringen sker samma klockslag som sprutan togs fast 7 dagar senare.

Idag var jag på min 3:e ultraljudskoll denna månad. Ägget växte långsamt medan slemhinnan däremot var tjockare än vanligt (👍) 
Men idag var blåsan 18,4 mm så nu togs Ovitrellen kl 15.00. Fick "låna" en från kliniken och Maria -bästa Maria- gav mig en kram och önskade oss lycka till. Hon sa att alla håller på oss och det känns verkligen. 
Jag får så mycket kärlek från alla på kliniken och det är så fint. 
Jag måste säga att även om det är jobbigt att gå igenom allt detta och hela tiden gå från jobbet så känns det mesta bra när jag är på kliniken. Möts alltid av vänliga leenden och klappar.

Here we go again👊🐣


Allmänt, ERA | |
Upp