Dag 12

Usch idag är det ett helvete. Molvärk och ständigt spring till toan för att titta efter. Än så länge, bara lutinus. 

Kommer bli jobbiga sista dagar. 
Det som gick så väldigt bra de första 10 dagarna😒 

Tur att min kollega vet allt så jag hela tiden kan få ur mig saker om jag behöver.. 

Kram
Allmänt, Ivf 2 - nedreglering | |
#1 - - Emmi:

Usch vad jobbigt vännen❤️ Men det behöver ju inte betyda att det inte funka. Du vet vart jag finns om du vill prata! ❤️

Svar: ❤️ Det vet jag ❤️
ivfdagboken.blogg.se

#2 - - Anonym:

Tips: https://bahceci.com/en/


Svar: Tack för tips! 😊
ivfdagboken.blogg.se

#3 - - Sofie:

Åh, jag känner med dig! Jag minns hur hemska de där dagarna var, hur hopp & förtvivlan gick hand i hand. Ännu lever hoppet för er denna runda, molvärk kan ju vara positivt. Jag hade massa molvärk i starten då vi äntligen lyckades med vår ivf. Håller alla tummar & tår för er <3

Svar: Hej Sofie! Tack för pepp. Det känns som om mensen är på intågande men jag ska försöka tänka att det kan kännas så och ändå vara positivt. ❤️
ivfdagboken.blogg.se

#4 - - frotillblomma.blogg.se:

Kändes verkligen som att mensen va på g när vi fick vårt plus! Hade även endel bruna flytningar så ta inte ut något i förskott!! Håller tummarna och tänker på er!

Svar: Tack för pepp, många som verkar haft så men ändå är det svårt att tro att det skulle gå bra för en själv. Tack för tummarna! Kram
ivfdagboken.blogg.se

#5 - - frotillblomma.blogg.se:

Kändes verkligen som att mensen va på g när vi fick vårt plus! Hade även endel bruna flytningar så ta inte ut något i förskott!! Håller tummarna och tänker på er!

#6 - - I väntan :

Jag trodde också mensen skulle komma, även efter jag hade plussat. Men molvärken var inte mensvärk utan växtvärk, håller tummarna att det är så för dig med nu!! ❤️

Svar: Tack snälla ❤️
ivfdagboken.blogg.se

Upp