Dagen efter plock

Jag har faktiskt mått mycket bättre än förväntat idag. Men som alltid när man tror att man mår bra så blev det för mycket efter en stund, magen protesterade så då var det tillbaka till soffmode. Vilket bara är skönt, gillar inte att "vara hemma i onödan" så känns bra när jag känner att jag gör rätt som skippar jobb. 

Måste tänka på mig nu. 

Stackars R har tyvärr inte samma. Sliter för fullt på jobbet och jag ser hur stressad han blir över att få in dessa läkartider i redan pressat schema...

Min mage är svullen och gasig🙈 Och jag äter chips och dricker vatten. Även om dom inte verkar vara oroliga för överstimulering så gör jag mitt bästa för att motverka hehe. 
Sist sa dom ät mycket salt. Chips är väl ändå ganska salt va? 

Jag är alldeles pirrig i kroppen inför imorgon. Måtte den härliga känsla stanna kvar! Tänk om vi faktiskt får tillbaka 2 st imorgon, hoppas!

Vi har inte fått något samtal idag så vet ju egentligen inte hur det har gått för befruktningen. Men just nu går jag på min härliga feeling. 

Godnatt
Allmänt, Ivf 2 - nedreglering | |
Upp