Onsdag igen

En vecka har gått. Och jag kan ärligt talat meddela att jag inte räknat ruvardagar alls. Nu är det dock inte så svårt när det har gått en vecka, det betyder alltså Ruvardag 6 med 2 st 2 dagars.

Jag ockuperar tankarna med annat men såklart så letar sig analyserandet fram ibland också.

Ibland känner jag mig hoppfull och ibland inte alls. Som nu. I skrivande stund. 
Fick hem brevet från KI att den 3:e inte upplevde kriterierna för att frysas in. Hade nog inte velat lägga pengar på frysförsöket ändå men tycker att det är så konstigt att det blev så olika utfall. Kanske åldern? Men är ändå bara 31.

Vill inte skriva "symptom" egentligen, vet att det oftast inte spelar någon roll. Men jag kan säga hur jag upplevt de senaste dagarna:
Vaknar 3-4 gånger per natt - ibland med en känsla i magen som liksom stört sömnen och så är jag frussen på kvällarna, igår låg jag med dubbla filtar och hjärtat kändes rusande. 

Jag har hoppat kaffet helt denna gång och detta utan svårigheter så är mäkta imponerad av mig själv. ☕️ Vet inte varför egentligen, bara blev så och jag har inget emot det. Ännu. 

Vi får se hur det går. ❣️
Kram

Allmänt, Ivf 2 - nedreglering | |
#1 - - I väntan :

Håller tummarna ❤️

Svar: Tack ❤️
ivfdagboken.blogg.se

#2 - - E:

Vad tråkigt att det 3dje inte klarade sig! Men nu håller vi alla tummarna på att dessa 2 fäster🙌🏻❤️

Svar: Ja, trist. Tack det gör vi😀 Hoppas att dessa två är av bättre kvalitet ❤️
ivfdagboken.blogg.se

Upp